diablokillen.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om träningen med vår hund och vi har en dvärgpinscher/papillon som är 16 månader och vi köpte han när han va 8 månader när vi köpte han.

Oss

Publicerad 2013-11-15 10:20:55 i Om Oss,

Jag och min fru har haft flera olika hundar och vi har haft otur med endel av dem men det går jag inte in på mer här.
Men jag och min fru har ett intresse av hundar och de ska ha det bra. Men det är första gången vi går på valpkur med vår hund och det tyckte vi var mycket intressant.
Och vi har set en liten förändring på vår hund och det tar lång tid innan man lyckas och det är mycke träning för att få hunden dit man vill.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-11-15 13:23:26

Kul med kurs:)
Kämpa på man får den hund man förtjänar som de sägs.

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2013-11-15 18:31:06

Det är aldrig fel att gå kurser med sin vovve!

Sv: Nej, jag håller inga kurser!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela